خمیر بندکشی نانو

خمیر بندکشی نانو ضدآب یکی از محصولات جدیدی است که روانه بازار شده است و روزانه تعداد بالایی از آن به فروش می رسد. همچنین خمیر درزگیری و بندکشی ضدآب از جدید ترین تکنولوژی ها و متریال های دنیا برای ساخت آن استفاده شده است تا علاوه بر کاربرد بالایی که دارد، کارایی بهینه ای نیز داشته باشد.

خمیر بندکشی نانو بر پایه جدیدترین و آخرین ناوری روز دنیا می باشد که از رزین های اکریلیک استایرن، فیلر های معدنی و افزودنی ها و متریال های خاص تولید شده است. یکی از ویژگی های پر اهمیتی که این خمیر به آن پرداخته است در نظر گرفتن خلاء های موجود و مشکلاتی که به هنگام بندکشی و درزگیری سرامیک یا کاشی و … رخ می دهد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که بدون هیچ نگرانی و با استفاده راحت و آسان از این محصول می توانید به درزگیری محل مورد نظر خود بپردازید.

 

کاربرد آسان خمیر بندکشی نانو

خمیر درزگیری و بندکشی ویراک با طراحی تیوپی که دارد و همچنین نازل سوزنی که برای آن در نظر گرفته شده است، امکان استفاده از این محصول را بسیار آسان کرده است. همچنین این محصول دارای 2 کاردک با گوشه های مختلف هندسی است تا بعد از درزگیری محل مورد نظر برای تمیز کردن و صاف کردن مکان از آن استفاده نمایید.

برای بسته بندی و تهیه این محصول امروزه از پیشرفته ترین ماشین آلات و فناوری روز استفاده شده است و به تعداد انبوه روانه بازار می شود تا شما مصرف کنندگان عزیز بدون هیچ دغدغه ای از این محصول بی نظیر بهره ببرید.

خمیر درزگیری و بندکشی ویراک در حال رقابت با نمونه های خارجی و اروپایی است و این روزها دغدغه مصرف کنندگان را برای ترمیم و درزگیری کاشی و سرامیک های ساختمانی و آپارتمان را کم کرده است. یکی از ویژگی های خوب این محصول این است که برای استفاده از این محصول نیاز به هیچ مهارت خاصی ندارید و همه افراد به راحتی می توانند ازاین محصول استفاده کند.

خمیر بندکشی نانو
 

 

خمیر بندکشی نانو ضد آب

با استفاده از فناوری نانو ترکیبات استفاده شده در خمیر درزگیری مانند رزین های اکریلیک را تقویت می سازند تا کارایی بالاتر و با کیفیت تری را ارائه دهند. و برای زیبایی بیشتر و همچنین براقیت از ترکیبات ویژه ای در فرمولاسیون تولید این برند استفاده می شود. در نتیجه خمیر درزگیری و بندکشی ویراک یکی از محصولاتی می باشد  که با استفاده از به روزترین فناوری دنیا تولید و عرضه می شود.

 

کاربرد و مصارف خمیر بندکشی نانو

البته این روزها دیگر مثل قدیم از خمیرهای بندکشی تنها برای درزگیری استفاده نمی کنند و بیشتر جنبه های تزئینی نیز دارد. این خمیر در انواع براق و مات و همچنین در رنگ بندی های مختلف عرضه می شود و می توان از آن ها برای تزئین آجرها و یا حتی تزئین قسمت درزگیر کاشی ها استفاده نمود و یک اثری خلاقانه را به جای گذاشت.

اما عمده و اصلی ترین کاربرد آن ترمیم و بندکشی کاشی و سرامیک می باشد که در ساختمان سازی کاربرد بالایی دارد. البته خود شما نیز به شخصه می توانید برای بندکشی کاشی های قدیمی یا حتی ترک خورده و یا حتی برای سینک ظرفشویی از این برند و محصول استفاده کنید.

علاوه بر کاشی و سرامیک از این خمیر برای بندکشی وان و یا توالت فرنگی، استخر و جکوزی و حتی در پشت بام خانه های استفاده کرد.

یکی دیگر از کاربرد این خمیر ترمیم و بازسازی گچ های ریخته شده از سقف و دیوار می باشد. همچنین برای قالب گیری و مجسمه  اجسام نیز از این محصول استفاده می کنند.

خیر نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *