فروش_چسب_کریستال_فونیکس
فروش_چسب_کریستال_فونیکس

فروش چسب کریستال فونیکس

فروش چسب کریستال فونیکس که بسیار طرفداران زیادی دارد به دلیل چسبندگی بالایی که دارد مورد توجه تمامی  خریداران میباشد.

چسب کریستال فونیکس 50 میکرون میباش و عرض آن 5 سانت است این چسب در صنایع کارخانه ها بسیار پر کاربرد میباشد.

همانطور که میدانید فروش چسب کریستال یکی از پر کاربرد ترین همچنین مناسب ترین چسب ها برای بسته بندی کارتن ها در شرکت های تولیدی و بسته بندی عمده میباشد.

چسب کریستال فونیکس یکی از پرفروش ترین چسب ها در بازار امروز میباشد هم به دلیل کیفیت خبی که دارد بسیار محبوب میباشد هم به این دلیل که برند شناخته شده و معروفی میباشد.

این چسب بسیار مناسب برای کارتن هایی با وزن های بسیار سنگین میباشد و کشسانی بسیار بالایی دارد همچین به هیچ عنوان پارگی ندارد و تکه تکه نمیشود.

مجموعه بچسب ، تمامی چسب های کریستال را با برندهای معروف به شما عزیزان ارائه میدهد.

فروش چسب کریستال برای مغازه دارانی که میخواهند مشتری مداوم از آن ها خرید کند و راضی باشد بسیار انتخاب سختی میباشد ، چرا که باید بتوانند چسبی با کیفیت بسیار بالا داشته باشند.

فروش چسب کریستال فونیکس یکی از همان چسب هایی است که به دلیل کیفیت خوبی که دارد محبوبیت بسیاری در بین مغازه داران و ابزار فروشان به دست آورده است.

اما کارخانه ها یا شرکت های تولیدی باید به این نکته توجه داشته باشند که چسبی انتخاب نمایند تا بتوانند به راحتی کارتن هایشان رابسته بندی نمایند.

چسب کریستال فونیکس یکی از چسب های موجود در بازار میباشد که میکرون یا چسبندگی بسیار بالایی دارد و در صنایع بسته بندی بسیار محبوب میباشد.

این محصول در بسته های 6عددی و کارتن های 60عددی به فروش میرسد.

ضخامت آن 50 میکرون میباشد و عرض 5 سانت.


سفارش محصول

کاربرد چسب کریستال فونیکس

همانطور که میدانید بیشترین کاربرد فروش چسب کریستال در صنایع بسته بندی میباشد .

اما به طور کلی چسب های کریستال در تمامی فعالیت ها مانند امور خانگی یا چسباندن موقت اشیاء به همدیگر ، چسباندن ریشه های فرش ، جلد کردن دفاتر و کتاب های دانش آموزان ، همچنین چسب های کریستال میتوانند به تبلیغات شما عزیزان هم بسیار کمک کند به طور مثال میتوانید نام برند و لوگوی اختصاصی خود را روی چسب کریستال چاپ کنید و برای بسته بندی کارتن هایتان از آن استفاده کنید.

دغدغه بیشتر کارخانه ها و تولیدی های بسته بندی چسب کریستالی میباشد که کیفیت خوبی داشته باشد فروش چسب کریستال فونیکس به دلیل کیفیت خوبی که دارد باعث فروش زیاد این چسب شده است.

این چسب علاوه بر کیفیت خوبی که دارد بسیار قیمت مقرون به صرفه ای هم نیز دارد که باعث شده این چسب را به تعداد بالا خریداری نمایند.

همانطور که میدانید تولید کنندگان بسیاری در حال تولید این چسب ها میباشند با میکرون های مختلف که مشتریان عزیز بنا بر فعالیت خود و وزن کارتن هایشان چسب مورد نظر خود را با چسبندگی دلخواه انتخاب و خریداری نمایند.

این چسب ها برای استفاده نیاز به حرارت یا گرما ندارند به تخصص خاصی نیاز ندارند فقط با فشار کمی از انگشتان به خوبی میچسبد.

اما بهتر است برای بسته بندی کارتن ها از دستگاه چسب کش استفاده نمایید که نتیجه خوبی را دریافت  کنید.

چسب پهن فونیکس

قیمت فروش چسب کریستال فونیکس

قیمت چسب های کریستال نسبت به چسبندگی و ضخامت آن تغییر میکند و هرکسی بنا بر نیاز خود و وزن کارتن ها میکرون یا چسبندگی چسب را انتخاب و خریداری میکنند.

چسب کریستال فونیکس یکی از با کیفیت ترین چسب ها در بازار امروز میباشد .

به دلیل نوسانات قیمت در بازار امروز قیمت ها در مجموعه بچسب به روز میباشد.

برای اطلاع از قیمت چسب های کریستال با مجموعه بچسب تماس حاصل فرمایید


تماس با ما

خیر نظر ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *